poniedziałek, 30 marca 2015

Akcja "Sprawdzamy pieprzyki"!




“If you care for somebody become a SkinChecker | LaRochePosayUKI”


Firma L’Oreal wdraża w Europie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi na problem związany z rakiem skóry- melanoma. Zachęca do regularnego sprawdzania nie tylko własnego ciała ale i rodziny, w szczególności dzieci. Wcześnie wykryte zmiany na skórze
nie muszą oznaczać najgorszego.



Jak wynika z niedawno przeprowadzonego raportu śmiertelność związana z rakiem skóry
nie spadła, pomimo wzrostu świadomości konsumentów o szkodliwości
promieniowania słonecznego. Stare przyzwyczajenia mało się zmieniły, nadal nie
stosujemy kremów z filtrami na dzień jak również nie zawsze chronimy skórę przy
korzystaniu z promieni słonecznych podczas wakacji.



Miejmy nadzieję, że spot osiągnie swój cel a my pamiętajmy o codziennej ochronie
przeciwsłonecznej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz